niedziela, 26 lipca 2015

KONKURS: napisz historyjkę do zdjęcia...




Ponoć każde zdjęcie powinno opowiadać jakąś historię... Jaką opowiada to? Autor/ka najlepszej propozycji w nagrodę otrzyma sesję fotograficzną w trakcie której postaramy się wykonać kolejne zdjęcie opowiadające "jakąś" historię...

Historyjki można zapisywać w komentarzach. Konkurs trwa do końca lipca. Sesja foto odbędzie się w Krakowie. Mój wybór najlepszej propozycji skonsultuje z osobami ze zdjęcia tj z Michałem Z-J i Marią K.

2 komentarze:

  1. - Ah, kochana, cudownie było wyjść w taką pogodę do parku! Nie ma to jak fajka w parku, to jest to, co mężczyźni lubią najbardziej!
    - Tak, cudownie tak wyglądasz mój mężu! A tak nawiasem mówiąc, myślałam, że mężczyźni wolą coś innego.
    - Oj tam, oj tam. Myślisz, że długo jeszcze będziemy musieli tkwić w bezruchu do tego zdjęcia? Ty masz dobrze, przynajmniej siedzisz.
    - No tak, siedzę na twardej ławce i zastanawiam się, czy zaraz któryś z tych gołębi wskoczy mi na głowę, czy nie.
    - Oj nie przesadzaj, masz kapelusz.
    - Ale zaraz mi spadnie!
    - Tylko nie to! Bo znowu będziemy musieli stać w bezruchu kolejne pięć minut, a ja się uduszę od tego dymu!
    Tak właśnie wyglądały ciche rozmowy modnych mieszczan chcących mieć trendy zdjęcia w dawnych czasach.

    Szot:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do kontaktu w celu umówienia się na "odebranie" nagrody :)

      Usuń